ČESKÉ PIVO BODOVALO NA TCHAJWANSKÉM VELETRHU

Čeští pivovarníci se počátkem září představili na veletrhu Tainan Lifestyle Week. Stánek v národních barvách, který organizovala Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji, byl zaměřen na propagaci pivovarnictví a podporu exportu českých produktů.

Ilustrační foto Shutterstock

Součástí stánku byla výstava o historii a současnosti českého piva, a to včetně fenoménu minipivovarů. Ty zastupovala firma Czech Brewmasters, která dodává kompletní vybavení pro pivovary a minipivovary, jako je slad a chmel, technologie, sudy KEG a další. Návštěvníci mohli dále ochutnat budějovické pivo Budvar či jindřichohradecké likéry Fruko Schulz, které se na Tchaj-wanu úspěšně etablovaly. Prezentace byla zajištěna ve spolupráci s místním distributorem Brandwerk Marketing.

Tainan Lifestyle Week , hlavní prezentační akce v Tainanu na jihu ostrova, byla po pandemii koronaviru jednou z prvních výstav s fyzickou účastí po částečném rozvolnění. Expozice sdružovala pět různých výstav – Tainan International Top Wine Show, Tainan International Coffee and Food Show, Taiwan Tea Industry Expo, Tainan Outdoor Leisure Products Show a Tainan Automobile Heavy Machinery Exhibition, určené především pro koncové spotřebitele.

Na výstavní ploše o velikosti 9100 metrů čtverečních bylo možné navštívit 150 vystavovatelů ve 420 stáncích. Akce přilákala na 25 tisíc účastníků. Navzdory striktním protiepidemickým opatřením to bylo o 20 % více lidí než v minulém roce. Slavnostního zahájení se zúčastnil i tchajnanský primátor Chuang Wej-če, který nad veletrhem Tainan Lifestyle Week  převzal záštitu.

Milan Horák, vedoucí obchodně-ekonomického úseku, Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji

 

FOTOGALERIE

Čeští pivovarníci se úspěšně představili na Tainan Lifestyle Week. Foto: Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji

 

Díky našim firmám o nás ví celý svět